بدست آوردن سایز دقیق پا (عکس+ویدیو)

توسط 182519

برای همه ما زمانی پیش آمده که میخواستیم کفشی را که برایمان بزرگ است و یا خیلی کوچک است به زور پا کنیم،این اصلا موضوع جالبی نیست،زیرا ممکن است به پاهایمان آسیب جدی وارد نماییم.دانستن سایز دقیق پا یک موضوع ضروری برای خرید کفش است.پیدا کردن سایز پایتان قبل از خرید،باعث صرفه جویی در وقت و کمک به جلوگیری از خرید کفشی که مناسب سایز پای شما نیست و مجبور به برگشت آن ها می شوید؛خواهد شد.کافیست مقاله زیر را برای پیدا کردن سایز دقیق پایتان مطالعه نمایید.

قدم اول)اندازه گیری سایز پا در خانه

یک قطعه کاغذ بر روی زمین بچسبانید.شما میخواهید یک طرح کلی از پایتان بر روی کاغذ بکشید پس از انجام دادن آن بر روی فرش یا هر سطحی که انجام دادن این عمل را مشکل میکند خودداری نمایید.

قدم دوم)پایتان رو به طور مستقیم بر روی کاغذ قرار دهید.طوریکه سینه پا در جلو قرار گرفته باشد.پا را صاف نگه دارید به گونه ای که مچ پا و سینه پا در یک خط باشند.شما میتوانید ایستاده،نشسته بر روی صندلی و یا به صورت خم شده بر روی یک زانو باشید

قدم سوم)طرح کلی پای خود را دقیقا دور پا بکشید.میتوانید جوراب هایی که قصد دارید با کفش مدنظر بپوشید را نیز پا کنید.اما برای این کار هیچ کفشی نپوشید.

قدم چهارم)طول و عرض پای خود را بر روی کاغذ مشخص نمایید.از یک خط کش برای ترسیم یک خط مستقیم استفاده کنید.

قدم پنجم)طول پا را اندازه بگیرید.از یک خط کش یا متر برای اندازه گیری از نوک انگشت شصت تا انتهای پا استفاده نمایید.عدد بدست آمده را بنویسید.این عدد تا حد زیادی سایز کفش شما را مشخص میکند.

حالا طبق سانتی متر بدست آمده و جدول زیر سایز پای شما کاملا مشخص است.

ترجمه و نوشته شده توسط تیم ایران کاترپیلار

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

ارسال نظر
پاسخ دهید