تاریخچه برند اسکیچرز

4411

اسکیچرز یک شرکن کفش شیک آمریکایی است.این شرکت در سال 1992 در منهتن آمریکا تاسیس گردید و اکنون سومین مارک بزرگ کفش ورزشی در ایالات متحده است.اسکیچرز در سال 1992 توسط رابرت گرینبرگ که قبلا شرکت LA.GEAR را راه اندازی کرده بود،تاسیس شد.گرینبرگ روی بازار کفش متمرکز شده بود.محصولات اولیه اسکیچرز کفش های سبک و کفش های اسکیت بودند.این شرکت از آن زمانی که تاسیس شد کفش های ورزشی و راحتی را برای مردان،زنان و بچه ها تولید میکند.اسکیچرز علاوه بر کفش،کیف،ساعت و عینک نیز تولید میکند.

این شرکت دو نوع کفش را تولید میکند.کفش های Memory Foam  که شامل کفش های BOB و کفش های Relax Fit هست که این کفش ها جز کفش های راحتی محصوب می شوند و کفش های Performance  که کفش های Skechers Gorun و Skechera Gowalk را شامال می شود.که این کفش ها جز کفش های کاربردی برای دویدن و پیاده روی هستند.

اسکیچرز برای افزایش شهرت خود از تبلیغات توسط افراد مشهور استفاده کرد.در این تبلیغات از افرادی مثل Demi Lovato و  Camila Cabello و بازیکن مشهور بیس بال Clayton Kershaw و David Ortiz و نیز بازیکن مشهور فوتبال Tony Romo وHowie Long برای اعتبار بخشی به محصولات خود بهره برد.

کفش های دویدن اسکیچرز توسط دونده معروف Meb Keflezighi و گلف بازان مشهور Matt Kuchar،Brooke Henderson و Wesley Bryan مورد استفاده قرار گرفتند.در سال 2014 اسکیچرز قراردادی را با موزیسن معروف رینگو Ringo امضا کرد.

چرا اسکیچرز؟

.کفش های برند اسکیچرز کفه های بسیار نرم و راحتی دارند.این برند انواع تکنولوژی ها را در کفه کفش های خود به کار می برد تا از هر لحاظ کفه های راحت و طبی و مناسب با فعالیت ویژه ایجاد کند.همانطور که در بالا ذکر شد کفش های اسکیچرز به دو دسته کفش های راحتی و کفش های کاربردی تقسیم می شوند.کفش های راحتی اسکیچرز دارای مموری فوم و ایر کولید هستند که این تکنولوژی ها در کفه باعث احساس راحتی خاصی در هنگام پوشیدن می گردند. برای افرادی ککه از ناراحتی های پا رنج می برند کفش های اسکیچرز راحتی بسیار مناسب است و شاید حتی به کاهش درد پا نیز کمک کند.

کفش های عملکردی اسکیچرز شامل کفش های پیاده روی و دویدن هستند.این کفش ها نیز تکنولوژی های ویژه ای دارند که برای پیاده روی و یا دویدن مناسب شده اند.بنابراین یکی از دلایل ویژه برای انتخاب کفش های اسکیچرز کفه مناسب و تخصصی آن است.

ارسال نظر
پاسخ دهید