معرفی جدیدترین کفش ایمنی زنانه کاترپیلار

توسط 1136

معرفی کوتاه:

کاترپیلار شرکت ارایه دهنده محصولات ایمنی و غیر ایمنی است.این محصولات شامل کفش،لباس،عینک،کلاه و ... می باشد.یکی از پرطرفدار ترین تولیدی های این شرکت محصولات ایمنی آن می باشد؛ که در بین مهندسان و کارگران شرکت ها بسیار طرفدار دارد.علاقه مندی به این برند به دلیل کیفیت و ایمنی استانداردی است که در آن به کار رفته است.

کفش ایمنی اسپورت زنانه Sprint Textile Alloy P91191

این محصول جدیدترین کفش ایمنی زنانه کاترپیلار است.سال 2020 سال تولید کفش هایی با تازه ترین تکنولوژی ها برای شرکت کاترپیلار می باشد.در تولید این محصول برروی رویه آن بسیار کار شده است.رویه این کفش ایمنی زنانه کاترپیلار ترکیبی از مش قابل تنفس،پارچه و لاستیک نسوز است.ویژگی خوبی که این رویه دارد این است که امکان ورود و خروج هوا وجود دارد بنابراین تعرق پا کمتر می شود و همین عامل مانع از خستگی و بوی بد پا می گردد.در کنار این ها لاستیک نسوز خود به تنهایی عامل مهمی برای برتری این کفش ایمنی نسبت به سایر کفش ها می باشد.

برای دیدن محصول کلیک نمایید

محافظ ایمنی در این محصول از جنس نوعی آلیاژ است.آلیاژ به کار رفته در این محصول وزن بسیار سبک تری نسبت به آهن و کامپوزیت دارد.این ویژگی به خصوص برای خانم ها بسیار مهم است زیرا وزن سنگین کفش در ساعت های طولانی بسیار خسته کننده می شود و این خستگی بازدهی کار را به شدت کاهش می دهد.

در پرسشی که از استفاده کنندگان این کفش ایمنی زنانه کاترپیلار انجام شد همگی بر روی راحتی این کفش تاکید داشتند و 5 ستاره برای راحتی آن داده اند.کفه طبی این محصول از نوع کفه EASE است.این نوع کفه با داشتن لایه های تخصصی طبی بسیار راحت می باشد و برای استفاده در ساعت های طولانی مناسب است.علاوه بر راحتی این نوع کفه وزن کمتری نسبت به سایر کفه ها دارد و مانع از سنگینی بی جهت کفش می گردد.

برای دیدن محصول کلیک نمایید

از دیگر ویژگی های مهم P91191 ضد برق بودن این محصول است.این کفش ایمنی زنانه طبق استاندارد گفته شده در سایت رسمی کاترپیلار تا 600 ولت در دقیقه توان تحمل برق را دارد.این محصول ضد لغزش است و برای استفاده در محیط های کاری که احتمال لیز خوردن ریسک بالایی دارد مناسب است.
در رتبه بندی که در پایان مقاله از سوی مصاحبه شوندگان انجام شد تعداد ستاره های Caterpillar P91191 چهار ستاره می باشد و این نشان دهنده رضایت بالای مشتریان است.برترین ویژگی های این محصول از نظر مشتریان رویه قابل تنفس،کفه طبی،محافظ آلیاژ و وزن مناسب آن است.

ارسال نظر
پاسخ دهید