معرفی کفش زنانه اسکچرز Skechers 128200/Tppk

347

معرفی برند اسکچرز:

اسکچرز یک برند آمریکایی است که اولین بار در سال 1992 در منهتن کالیفرنیا تاسیس شد و حالا سومین برند معروف کفش های ورزشی در ایالات متحده آمریکا است.کمپانی اسکچرز توسط رابرت گرینبرگ در سال 1992 دایر شد.او قبلا شرکت L.A. GEAR  را تاسیس کرده بود.بعد از خروج از این شرکت خیلی سریع کمپانی اسکچرز را راه اندازی نمود.اسکچرز به دلیل راحتی و ظاهر همه پسند به سرعت به یکی از برندهای موردعلاقه در آمریکا و بعد در سراسر جهان تبدیل شد.در ایران نیز برند اسکچرز هم در بین کفش های زنانه و هم مردانه بسیار مورد پسند می باشد.

معرفی کفش زنانه اسکچرز Skechers 128200/Tppk

در اینجا نگاهی اجمالی به کفش زنانه اسکچرز مدل Skechers 128200/Tppk  می اندازیم.این کفش زنانه اسکچرز یک کفش قدرتمند نسبت به سایر مدل هاس اسکچرز است.شاید از ظاهر و کفه این کفش متوجه بشوید و با کفشی غیر از کفش مناسب برای پیاده روی روبه رو هستید.این کفش زنانه اسکچرز برای دویدن و نیز برای استفاده در زمین های ناهموار مثل کوهپیمایی و طبیعت گردی مناسب است.رویه ترکیبی از چرم،پلی آستر و مواد مصنوعی است که از تکنولوژی ضد اب برخوردار است و مانع از ورود رطوبت به کفش می گردد. کفی Air Colid  به کار رفته در آن کفه تنفس پذیر با است که باعث دیرتر خسته شدن پا می گردد.تکنولوژی Ultra Go نشان دهنده مقاومت و دوام بالای کفه است.وزن این کفش زنانه اسکچرز حدود 480 گرم است که در دسته کفش های نسبتا سبک قرار می گیرد.

این کفش جز کفش های Go Run Trail اسکچرز است.این کفش ها دارای پدهای ریز اضافی در زیر زبانه کفش هستند بنابراین قسمت بالایی پای شما بسیار راحت است.پاشنه 5.3 سانتی متری این محصول تکیه گاه راحتی در هنگام راه رفتن و دویدن برای پاهای شما فراهم  می کند.

ارسال نظر
پاسخ دهید